Lai izvērtētu profesionālo risinājumu piegādātāja SIA Sanistal darbinieku zināšanas, attieksmi un ieguldījumu, strādājot ar klientiem, kā arī apzinātu klientu atsauksmes par darbinieku paveikto, SIA Sanistal sadarbībā ar SIA Komunikāciju darbnīca rīko konkursu – “SANISTAL PĀRDOŠANAS GURU 2015 – 2016”.

Bieži kontaktējoties ar klientu, mums liekas, ka zinām, ko klients vēlas. Taču ir reizes, kad mēs kļūdāmies. Tāpēc, lai izbēgtu no pārpratumiem, ir jāizzina klienta vajadzības un pirkšanas kritēriji! Ko vērtējam?

  • Pārdošanas un prezentācijas prasmes;
  • Zināšanas par produktiem;
  • Aktivitāti;
  • Klientu atsauksmes.

Kas svarīgi?

  • Entuziasms, pozitīvisms, smaids!
  • Darbinieka ieguldījums un tālākā rīcība!

Atskaites punkts – izstāde „Tech Industry” (26.-28.11.2015.), kurā SIA Sanistal piedalījās ar savu stendu, prezentējot „StockMASTER” pašapkalpošanās iekārtas un pārstāvot vadošos ražotājus metālu, metālapstrādes un metināšanas iekārtu, darba rīku un darba aizsardzības jomā.